Kişisel Blog

Aşık Zülali - Gelin Arkadaşlar Gelin Yarenler

Gelin arkadaşlar gelin yarenler
Biraz konuşalım ülfete geldim
Emiler dedeler pirler erenler
Duanıza muhtaç hizmete geldim

Dokuzyüzotuzda seyahatim var
Yüzü kara geldim hacaletim var
Sizde bir sevimli emanetim var
Hani kandaşımız minnete geldim

Köyün etrafında bulutlu dağlar
Bu hali görünce yüreğim ağlar
Kurumuş ağaçlar kalmamış bağlar
Sanki bir virane zulmata geldim

Hangi hazin bağlar bu yareleri
Neden hak acımaz biçareleri
Annesiz babasız fukaraları
O zavallıları şevkate geldim

Abu fena hallerimiz sormağa
Büyük küçük eş yareni görmeğe
Kapınıza yüzüm gözüm sürmeğe
Başka bir işim yok hizmete geldim

Der Zülali gel sizinle birleşek
Hicret edek bir vadide yerleşek
Gelin vatan halkı gelin dertleşek
Sizinle bir uzun sohbete geldim -

0 yorum:

Yorum Gönder