Kişisel Blog

Aşkın Nur Yengi - Peradaki Aşklar

Bir küçük iz kaldı senden bana
En güzel yerinde kalbimin hala
Hiç, hiç düşünmedin mi beni
Kaybolmuş gözümde gözümün rengi
Aşk, ne olur terketme beni
Sevişsin durmasın sevdanın çiçekleri
Ah o aşklar
Hep yağmurlu bir akşam başlar
Ah o aşklar ince ince içime yağar
Ah o aşklar, yorgun yüreğimde sonbahar
Günahsız, hepsi perada senle yaşar
Ah o aşklar, sensizlikle birlikte başlar
Ah o aşklar, ılık ılık elimden kayar
Ah o aşklar, belki son kez yaşanan ilkbahar
Yasaksız, hepsi perada senle yaşar
Bir küçük giz saklı senden bana
Nefesimde nefesin duruyor hala
Çok zor alışmak yokluğuna
Sözlerin bozulmaz yemindir bana
Son dileğim unutma beni
Savrulsun durmasın yanlızlık şiirleri

Söz: Cengiz Baltepe, Aşkın Nur Yengi, Sude
Müzik: Cengiz Baltepe -

0 yorum:

Yorum Gönder